BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, May 16, 2012

Forgive and Foget

Mungkin juga itu yang sebaik-baiknya aku lakukan sekarang...
Memaafkan dan melupakan semua yang berlaku...
Kalau pun dulu aku pelindung...
Kalau pun dulu aku pendengar...
Dan kalau pun dulu aku pengiring...
Tapi mungkin tak lagi sekarang...
Akur dengan hukum alam "dan hanya apabila wujud kepentingan maka"mempergunakan" itu akan wujud...
Tapi biarlah apa yang berlaku aku tinggalkan jauh di belakang...
Tak guna kalau aku ingat sekalipun takkan merubah apa-apa...
Aku percaya dengan yang Maha Kuasa...
Apa yang dilakukan pada seseorang sekarang...
Pasti akan dikembalikan semula...
Tak kisah lah baik atau buruk...
Tapi menyesal pun dah tak guna...
Aku doakan kau jumpa apa yang kau cari...
Dan aku harap sangat jangan ada orang lain yang kau buat macam kau buat pada aku...
Terima kasih sebab barus ekarang kau nak tunjuk siapa kau sebenarnya...

ketul darah di bawah diafragma kate:kalau saja telinga ini digunakan untuk mendengar dan bukan hanya ikut kate "dia"

0 comments: