BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, October 27, 2011

-

no title...
klau niat kat hati tak pernah nak btul...
beban itu akan ikut kau smpai kau mati...
Sang Pencipta itu tak pernah tido...
hari ni kau buat orang lain merasa ada beban yang penuh dalam kepala...
esok Dia akan pulangkan balik pada kau...
dan kau akan lebih rasa merana dari apa yang sepatutnya...
aku bukan malaikat...
aku bukan sufi...
aku hanya manusia biasa yang turut ada perasaan dan rasa macam kau...
aku tahu kau takkan mampu...
mampu untuk menjawab berjuta persoalan yang ada dalam kepala aku sekarang...
aku tak kesah kalau kau tak jawab pun...
sebab aku tahu kau takkan pernah ada jawapan...
dan aku tahu "permainan" ni masih belum tamat...

ketul darah di bawah diafragma kate:aku tumpang simpati sebab kau pun ade beban rupenye..ciaozz!!

0 comments: